O účtech...

Je pro mě lepší kreditový nebo fixní účet?

Záleží na tom, jak pravidelně posíláte emailové kampaně nebo jak často potřebujete své klienty informovat o nových nabídkách.
Pokud kampaně posíláte pravidelně, např. každý týden, je pro Vás vhodnější využít fixní účet, kde nejste omezeni počtem odeslaných emailů(*). Ať už pošlete jednu kampaň nebo několik, budete platit měsíčně stále stejnou částku.
V případě, že posíláte kampaně nepravidelně nebo nárazově jednou za měsíc, týden, či půl roku, je pro Vás vhodnější využít kreditový účet. Zaplatíte tak pouze za odeslané emaily a zbytek si necháte na příště.

Co když budu chtít změnit kreditový účet na fixní nebo naopak?

Změnu typu účtu lze provádět kdykoli v menu "Můj účet". V podstatě můžete současně provozovat oba dva typy účtů a přepínat mezi nimi. Rozesílání kampaně bude dokončeno v tom režimu typu účtu, v jakém kampaň odstartovala.

Jakým způsobem můžu zaplatit za kredit nebo fixní paušál?

V tuto chvíli pouze převodem na náš účet, ale pracujeme na doplnění více možností.

O kampaních...

Nikdy jsem kampaň neodesílal a html neznám...

HTML kód znát nepotřebujete. K sestavení emailu kampaně máte k dispozici přehledný WYSIWYG(co vidíš, to dostaneš) editor. Pokud máte vlastní návrh vzhledu kampaně a nevíte jak jej do šablony či emailu dostat, neváhejte nás o to požádat.

Jak rychle se dozvím informace o tom, kolik lidí si zprávu z mé kampaně přečetlo?

To záleží na řadě okolností.  Jednotlivé zprávy jsou rozeslány v pořadí, v jakém byly emaily vloženy do kampaně, a to v krátké době po jejím spuštění. Doručení emailů již ovšem nemusí být okamžité, někomu dorazí zpráva dříve, někomu třeba až za pár hodin. To závisí na jejich konkrétním poskytovateli služeb (emailové schránky). A také ne každý příjemce zprávy si ji přečte ihned. Kažodopádně Vy můžete sledovat průběh doručení jednotlivých zpráv v detailu kampaně, kde uvidíte počet již odeslaných, doručených, případně nedoručitelných zpráv a další statistické údaje.

Budu vědět procento úspěšnosti doručení nebo přečtení zpráv z kampaně?

Ano. Tyto a další informace jsou k dispozici v detailu kampaně po jejím spuštění.

A dozvím se,  kolik lidí kliklo na odkaz vedoucí na mé stránky?

Ano. Tyto a další informace jsou k dispozici v detailu kampaně po jejím spuštění.

O kontaktech...

Mám kontakty na své klienty v excelu a potřebuji si je rozdělit podle krajů. Bude potom možné rozesílat kampaň pouze pro určitý kraj?

Ano, své kontakty můžete importovat z excelu nebo textového souboru. Rozdělit se je můžete do složek nebo podle vlastních filtrovacích kritérií, tedy i např. krajů. Následně lze pro jednotlivé kampaně vybrat příjemce např. z Jihomoravského kraje a současně pouze kontakty ve složce XY.

Máte k dispozici nějaký seznam emailů, na které můžu rozeslat své nabídky?

Ne. Naše služby jsou určeny pro rozesílání pošty výhradně se souhlasem příjemce, tedy Vašich vlastních kontaktů. Pokud máte v plánu rozesílat nevyžádanou poštu na libovoně posbírané emailové adresy z internetu, pravděpodobě se dočkáte zablokování svého účtu. Příjemci kampaní mají možnost takové chování nahlásit a my budeme na stížnost reagovat. Kazdý uživatel musí souhlasit s podmínkami používání služby a zasílat emailové kampaně pouze těm adresátům, kteří vyslovili souhlas se zasíláním informačních sdělení. Tento souhlas může uživatel kdykoliv odebrat a zamezit tím zasílání dalších emailů na svůj kontakt.

O šablonách...

K čemu jsou šablony?

Můžete je použít např. k vytvoření vlastního podpisového vzoru nebo celého layoutu kampaně. Pokud ve svých kampaních používáte vždy stejný základ nebo vzor vzhledu kampaně, usnadní Vám šablony tvorbu dalších kampaní.

Musím je používat?

Nemusíte. Emailové kampaně můžete vytvářet i bez šablon, např. zkopírováním Vašeho html kódu nebo textu zprávy přímo do kampaně.

 

Nahoru